Zendesk Chat: Oprogramowanie do czatu na żywo dla lepszej obsługi klienta
Zendesk Chat to zaufane i szeroko stosowane oprogramowanie do rozmów na żywo dla przedsiębiorstw i małych firm. Dzięki aplikacji na iPhone'a i iPad'a użytkownicy mogą korzystać z wielu wspaniałych funkcji dostępnych na pulpicie internetowym.
Kontaktując się z klientami za pomocą czatu, firmy zwiększają szanse na dokonanie zakupu trzykrotnie. Dołącz do ponad 200 000 stron internetowych, które już korzystają z Zendesk Chat, aby zapewnić lepsze wsparcie dla swoich klientów.
Aplikacja oferuje kilka korzyści, w tym możliwość kontynuowania rozmowy z klientem na iPadzie podczas korzystania z innych aplikacji, dzięki pełnemu wsparciu dla wielozadaniowości z funkcją Slide Over i Split View. Promuje również lepszą współpracę agentów w podróży dzięki rozmowom agent-agent.
Nigdy nie przegap wiadomości czatu od klienta dzięki pełnemu wsparciu dla powiadomień push, a także zarządzaj, monitoruj i odpowiadaj na rozmowy z odwiedzającymi z dowolnego miejsca. Aplikacja umożliwia płynne przełączanie się między internetowym pulpitem a aplikacjami mobilnymi, zapewniając kontynuację rozmów tam, gdzie zostały przerwane.
Dzięki funkcji skrótów agenci mogą poprawić czas reakcji i skrócić czas pisania. Informacje na żywo o tym, kto jest online na Twojej stronie internetowej, umożliwia interakcję z nowymi potencjalnymi klientami. Dodatkowo, aplikacja dostarcza cennych informacji, pokazując ostatnio odwiedzane strony na Twojej stronie internetowej oraz historię rozmów odwiedzającego.