Zendesk Chat: Oprogramowanie czatu na żywo dla lepszej obsługi klienta
Zendesk Chat to aplikacja mobilna, która dostarcza oprogramowanie do rozmów na żywo, które jest zaufane i uwielbiane przez przedsiębiorstwa i małe firmy na całym świecie. Oferuje wiele wspaniałych funkcji dostępnych na pulpicie internetowym, umożliwiając łatwe zarządzanie, monitorowanie i odpowiadanie na rozmowy z odwiedzającymi z dowolnego miejsca. Klienci są 3 razy bardziej skłonni do dokonania zakupu, gdy skontaktujesz się z nimi za pomocą czatu, a dzięki Zendesk Chat możesz zapewnić lepsze wsparcie klienta na żywo.
Aplikacja pozwala zobaczyć ostatnio odwiedzane strony na Twojej stronie internetowej oraz historię rozmów odwiedzającego, co zapewnia lepszy kontekst rozmowy. Możesz również zobaczyć, kto jest online na Twojej stronie w czasie rzeczywistym i angażować się w nowe możliwości na Twojej stronie internetowej. Dzięki pełnemu wsparciu dla powiadomień push, nigdy nie przegapisz wiadomości czatu od klienta, a dzięki rozmowom między agentami możesz zachęcać do lepszej współpracy agentów w podróży. Funkcja skrótów pomaga poprawić czas reakcji agenta i skrócić czas pisania, a możliwość łatwego przełączania się między pulpitami internetowymi a aplikacjami mobilnymi pozwala kontynuować rozmowy tam, gdzie je przerwałeś.